Cum sa ramai o vaduva decenta.....?!














Prefata
  Povestea ce va urma este pura fictiune.Asemanarea cu unele personaje este intamplatoare si mi-as dori sa nu dea loc la interpretari.
  Mi-am propus sa scriu aceasta poveste de mai multa vreme si am tot scris diverse notite pe unde am apucat.Pe telefon,pe tableta ,pe bucatele de hartie pe care le-am mototolit si le-am indesat prin poseta sau ghiozdan.Am tot dat zi dupa zi ,luna dupa luna ....si uite asa s-au dus mai multe sute de zile,zeci de luni.
   As pune asta pe seama leneviei,poate a lipsei de inspiratie in anumite momente sau...in fine varii motive m-au demotivat .
  Pana una alta va servesc cu multa gratie prefata pe o tipsie de aur si o sa primiti incet incet capitolele pe tavi de inox (de alea de la ,,impinge tava,,)
  Promit ca ori de cate ori o sa am timp va ,,tipsuiesc ,, cu un mic fragment .

Comentarii