"St.Valentine'' ,Sarbatoare sau comert ?



Doamne ce de nebuneala .....Deja vad pe la toate colturile si prin toate pietele inimioare
 ,ursuleti si diverse sclipiriciuri  ce vestesc ca se apropie St.Valentine .
Va jur ca nu vreau sa par rea ,dar nu dau 2 bani pe sarbatoarea respectiva.Marfa de import nu tocmai de calitate.Aaaa sa nu credeti ca ma dau in vant dupa Dragobete....Am trecut si de etapa aia,in care abia asteptam sa ajung la scoala sa ma pupe baietii.Mama ce misto era ca la mine tinea Dragobetele 2 zile inainte si 2 dupa.Aveam un carnetel in care notam baietii care ma pupau.Dupa ce ma pupau faceam schimb de impresii cu colegele care a pupat mai sexos.Era echivalentul carnetelului de dans.Misto vremuri frumoase.Asta se intampla prin clasa a6a ,a7a.
Mai tarziu am evoluat,am trecut la sarutul frantuzesc...Eee aici trebe sa va spun ca am ramas cu sechele.Era un baiat misto rau...Ma da frumoooosssss! Si va spui sincer ca a ajuns unul dintre cei mai cei cantareti ai patriei .Pe vremea aia i se spunea Pantera .Ah..sa nu uit ..Acum arata ca un hipopotam namolit .Eu eram in clasa 10 a mnealui a 11 a ...Era asa dorit ..Doaaaa..Tooaateee fetele si fatucile  din liceu isi doreau sa fie in gratiile lui .
In sfarsit ...Dar sa va spun.Iarna ca acum ,frig ,zapada ,alea alea .Zi de Dragobete .Mergeam la scoala prin nameti pana la gat .Eu mica si sfrijita ca intotdeauna ,inotam prin nameti ca rata prin lucerna .Ajung la scoala istovita de efort .In curtea  scolii turme de baieti din toate clasele atacau fetele care intrau pe poarta,ca niste neanderthalieni sadea , le aruncau in nameti si dupa ce le bagau zapada pana la chilotei le sarutau si treceau pe raboj numarul de fete pupacite .Un intreg haos de parca dadeau tatarii ,ce sa mai !
Eu? Eu nu-mi faceam griji de genul .Noooo...Pe langa faptul ca eram prietena la catarama cu hoardele de tatari mai eram si renumita ca zgarii ,musc si scuip ca o pisica salbatica .Nici dracu nu avea tupeu sa se lege de mine.
Zis si facut .Intru pe poarta ,mandra si  nepasatoare la haos ,amuzandu-ma de soarta amaratelor tavalite prin zapada la prima ora ,si ma indrept spre usa scolii .Mai erau sa zic asa cam 20 de metri pana la intrare .Nici nu stiam ce m-a lovit !M-am trezit pe jumatate sub zapada ,cu o namila de 1 metru 90 peste mine .Namila incepe sa ma sarute .Jumatatea mea de creier cu inclinatii feminine incepe sa proceseze si sa-mi transmita date ca tipul saruta misto al dracului si sa raspund sarutului .Cred ca am si facut-o pana la momentul in care tipul incepe sa ma sarute ca frantujii .(impuscati-ma dar saruta misto ). Jumatatea mea de creier rationala intra in alerta si imping mecla tipului la o parte .Tipul se ridica in genunchi si incepe sa urle :
-Pisica la pamant !! Pariu castigat !
Nu vreti sa stiti furia mea .Nooooo!Ma ridic de jos ,imi fac vant la ghiozdan si-i bag un ghiozdan in mecla indivului ,mai plusez cu un ''imbecilule!'' si o intind in scoala lasandu-l pe ala cu gura cascata .
In fine...a trecut timpul ,am uitat intamplarea ,a venit primavara ,au aparut ghioceii ...Si incep sa gasesc pe zilnic pe banca un buchet de ghiocei cu un biletel pe care nu era scris decat un semnul intrebarii .Am intrebat colegele ,colegii .Eram ferm convinsa ca cineva face misto.Chestia asta a tinut cam doua saptamani .
Pana la urma am aflat ....Si de la cine erau ghioceii  si ce insemna acel semn de intrebare...Si uite asa a inceput relatia mea cu cel mai dorit baiat din scoala .
Dar asta este alta poveste .

by Aiana

a

Comentarii