Grobianele feisbucului


Asa ...si acum o chestie pe care o tot urmaresc dezgustata de asta dimineata.(asta nu ar fi o noutate ) Ma tot benoclez cu  uimire in monitor si vad ''doamne'' serioase pline de ''gratie ''grobiana cum scriu si comenteaza teme politice,folosind expresii care-mi mutileaza neuronul si-i provoaca sechele grave ,afecatandu-l in unicitatea lui .
Stupoarea mea creste proportinal  cu Everestul cand le frunzaresc intr-o doara paginile.Sunt niste ''doamne'' ! Lucreaza in diverse domenii ,sunt 'ntelectuale si afiseaza falsa pudoare .Posteaza ingerasi si pe Maica Precista cu  Divinul Bebelus .Posteaza flori si murmura din buzele tuguiate date cu ruj unsuros diversi pupici ,fluturici ,flofarlici,biribici si alte brizbrizuri verbale ,care-mi obosesc in mod inexplicabil ochii .
Oooooo...daaaaa.....sunt mari flantroape! Daruiesc cu multa si adanca placere vorbe de duh ,vorbe poleite si spoite cu intelepciune.De fapt ,cred ca in adancul opacitatii gandirii lor sunt pline de mizantropie la nivel inalt.:))))
Epitagma  acestor ''doamne '' este de nepatruns pen' ca au un arsenal de invidiat .Doamnele respective au arme ca :(acum sa ma scuzati ,nu sunt expresiile mele ) :sa-i dau m**e cu hidrantul ! sa-mi bag p**a in  moaca lui ! s-o  f**a hipopotamii de c***a si putoare ! mancami-ar p***a ! si multe alte expresii de genul...
Acum vin si intreb:Doamne care calauzesti aceste a doamne ,cum pot ele sa fie atat de  lipsite de ...ce-or fi lipsite ...Cum poti sa ai pe pagina personala ode si poezii pompoase inchinate femeii si trei pagini mai la vale sa te comporti ca un birjar sau ca un marinar beat ?
Ma dezgusta pana la radacina parului perfidia cu care etaleaza ,piosenie  si pudoare.Nu au macar curajul sa fie ele insele ,sa fie verticale .Si ...sa nu mai afiseze statul de  ''doamna'' .
Eleganta ,rafinamentul,atitudinea ,vocabularul  si IQ-ul ,definesc o doamna .
Care naibilui ai sa-mi dai un Tramadol sa-mi treaca greata ?!

Comentarii

  1. buna sa-ti fie ziua asta si cele ce vor urma de acum inainte !
    O precizare....
    Marinarii se comporta precum birjarii, nu musai cand sunt beti (vezi exemplul din fruntea statului)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu