Viata este complet roz

  Afara ploua de rupe!!Credeti ca-mi pasa??Neaaaaa!!!am ajuns acasa mai mult decat fleasca.Credeti ca-mi pasa?Neaaa!!Am facut un dus fierbinte ...am pus pe mine un halat pufos,mi-am pregatit un ceai minune si m-am asezat la laptop  Venind spre casa cu noianele de stropi de ploaie curgand pe mine  priveam in jur trecatorii grabiti cu fetele incruntate  care alergau spre undeva...Spre casa,spre intalniri (mi-am dat seama de acest lucru vazand doi barbati cu buchete de flori ,in concluzie doua femei vor fi fericite asta seara),la cumparaturi ...nu conteaza unde...Ideea era ca alergau grabiti , ingandurati,infrigurati.
 M-am oprit o clipa i-am privit si mi-am spus ca nu vreau sa fiu ca ei .Nu!Pur si simplu nu!Mi-am spus ca este minunat doar faptul ca exist ,ca respir ,ca zambesc.Zambesc ,oare?Nu!Rad !Am avut o zi senzationala.M-am intalnit cu doua femei frumoase ,inteligente si zambitoare ca fetisoarele pe care le tot pun eu pe wall .Unde le-am cunoscut?Pe imensul si coplesitorul FB.Nu va mai spun ca si ieri a fost la fel de frumos...Ieri am cunoscut personal o alta ,,femeie fecebook,,.La fel de minunata!Irealul a devenit real.Viata din spatele monitorului a devenit vie,palpabila....
  Doamnelor...domnilor...viata este al naibii de roz .Nu o mai priviti doar ca pe un curs firesc,monoton ,plin de greutati.Comparati viata cu o carte palpitanta.Nu v-a placut ce s-a intamplat la pagina ,,X,, ??Zambiti ,treceti plini de incredere la o alta pagina.
Va pupa Lolli !
  

Comentarii