Cum era sa devin ,,cioclu sef,,


Asee!!Sa ma bag fain frumos sub paturica,sa ma incalzesc olecuta de voi,ca-s tapana de frig ca un raposat.Melc,da-te mai incolo!Impinge pe domnu Kill mai spre Purpuria sau da-ti naibii cochilia jos ca ocupa prea mult loc sub paturica,ne zgarii cu ea nu vezi?.Happy si Mara va rog sa incetati cu telefoanele alea de sub masa.Da?
Ehhh!!Sa va spun acu ce mai facui .Dupa cum toti stiti sunt de ceva vreme intr-un lung pelerinaj al CV-ului.Bon!Acu vo doo trei zile vad un anunt foarte pompos in ziar,,Angajam manager in scopul administrarii afacerii .Angajator ,, SC L...an srl,,Bon!!!Pun mana pe telefon,sun,imi raspunde o duduie,discutam ....si ma programeaza la o intrevedere face to face...Asta fiind a doua zi.
Vine si a doua zi,ma intolesc si purced la drum.Mai oameni buni...ajung la adresa...In locatia cu pricina, nu vaz decat o capela ,un magazin cu cosciuge si jerbe...Ma uit luuuuuuunggggg!Daaaaaaaa luuuuunnnnggggggg!!!Ca bou !Ezact ca bou!!!!!!!  Imi imaginez ca nu am gasit bine locu....Ma mai uit odata pe coltu de ziar pe care mazgalisem adresa sa fac o comparatie.Scria clar!L....an srl ca si pe firma magazinului.Ehh!zic,acu daca tot venii hai sa intru.Intru !Printre cosciuge un nene galbinicios ca un vampir.Ma duc la el...Asta zice:
-Buna ziua!Cu ce va pot ajuta?Doriti un sicriu?
-Îu !zic io ...stai sa ma pipai...moarta nu-s si de dormit inca dorm in pat.Cand oi dori sa-mi cumpar  bed nou va anunt...Se uita asta pocis la mine si ma intreaba:
-Atunci cu ce problema?
Scot io peticu meu de ziar si-i zic ce vanturi ma aduc prin zona.
-Aaaaa, zice el.Pai stati sa va duc la patroana.
Ma ia nenea asta si ma duce printre cosciuge ,cruci si alte alea in spate.Merg pe un culoar apoi vad o usa.Bate la usa intru ,o cunosc pe doamna patroana care incepe sa-mi puna intrebari gen,,ce simtiti la vderea unui decedat?,,Bai ma lasi ma tot gandeam io ...Unde drac ajunsasi Lollito?Ia-ti drac picioarele la spinare si da-i bice murgului.Ascult rabdatoare ,cum trebuie si ce trebuie facut in afacerea cu pricina ,cum tre sa ma duc sa trag cu coada ochiului la raposati sa vaz daca a intrat bine la cosciug,cum tre sa vad daca lucrurile merg bine la capela...daca raposatul se simte 
bine si confortabil...cum trebuie sa discut cu rubedeniile,cum sa intervin daca priveghiul nu este asa cum ar trebui sa fie.....sa-i fac actele de vanzare cumparare pe cosciug si pe petrecerea de priveghi...Bai!!Ce sa va mai spun meserie de cioclu.
Am ascultat calm toate detaliile,desi nu cred ca le-am ascultat.Ochii imi cadeau numai pe articolele funerare ce stateau expuse peste tot....creierul imi urla ingrozit,,fugi Lolli !fugi!!!!!Ati stat vreodata de vorba cu cineva si ati avut acea senzatie ca vocea se indeparteaza??Ca va ia cu ameteala si ca pierdeti contactul cu realitatea si auziti doar un murmur de voci?Ehhh!!Exact asa ma simteam!La un moment doamna a tacut.Am multumit amabil,m-am ridicat si am plecat in graba lasand in urma mea doar un nor imens de praf ca in desenele animate.
 

Comentarii