Cred ca mi-a murit dracusorul...

      Dragilor si dragelor...acum multi ani pe vremea  Peterodactyllis Pterosarus ,cand eram o liceanca fașneața și rea de clonț ,bietul meu profesor de Patalogie,un domn venerabil si extrem de inteligent dar si intelept(caci una fara alta nu merge,va spun eu) dadea in disperare cu mine și cu obraznicia mea.Nu era curs la care sa nu ne aruncam sageti dulci-otravite si sa nu avem discutii contradictorii de o intensitate maxima.Daca dumnealui spunea ca-i verde eu spuneam ca-i roz bombon...Si-l convingeam...Pfff!!!!Era o joaca!Ei!!Cu toate astea tinea enorm la mine si avea o vorba...
 -Lolli ,draga duduița (asa vorbea dumnealui ),esti rea de gura,tafnoasa,capricioasa si vrei sa ai ultimul cuvant.Esti absolut enervanta si duci omul la disperare.Cel mai calm om din lumea te-ar strange de gat cu placere.Dar!Si cand zic ,,dar ,, fii atenta la mine nu mai foscani pachetul de biscuiti ,pune-l naiba in ghiozdan !Dar ...ai un dracusor in tine care l-ar zapaci si pe Dumnezeu si l-ar face sa creada ca Pamantul e patrat si cerul este verde...

  Si l-am avut...L-am avut mereu cu mine.Am fost impreuna la bune si la rele.Ne-am imbinat perfect si ne-am echilibrat .Problema este ca de trei luni nu-l mai gasesc....Unde naiba a disparut? Il caut si nu reusesc cu nici un chip sa-l readuc la mine.Hmmmm!!!Nasol!!!Cred ca a murit....
     

Comentarii

  1. Cred ca nimanui nu-i place sa convietuiasca cu un ”dracusor”...Cat ar fi el de mic...

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim..mie da.Il vreau!Am nevoie de el...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ăla nu móre cu una cu două! Se răcuperáză amú și numá că a apărea HOP-INSTANT când t-aștăpți mai puțin! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Arti...:)))) sper sa fie asa.:))):**

    RăspundețiȘtergere
  5. aiurea,mort :)) crezi ca daca nu-l aveai bine merci satul si odihnit mai scriai tu postul asta ???? veci :))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. neaaaa!!dormita ,obraznicul !:))))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu