Sunt acra ca o baba !!!!!


 Mii de troscanituri si bubuituri imi ucid cu sadism singurul neuron pe care creierul meu il detine cu mandrie Ochii imi sticlesc ca la vampiri si sute de metrii cubi  de fluide nazale se ingramadesc sa se elibereze .Stranut in nestire de mi se zguduie amaratul de neuron de la stanga la dreapta si de sus in jos...Termometrul sta sa sara in aer...Pfooaaiii !!!Sunt cu adevarat fierbinte!!!
 Toate ar fi cum ar fi dar ganduri mai mult decat sadice ma chinuie la tipetele unei turme de copii ce se joaca in fata casei mele.Am incercat sa-mi odihnesc nitel oasele ruginite de temperatura dar am putut?!Neaaa!!!Ca aia mici se joaca ,,tara,tara vrem ostasi,, si ,,ratele si vanatorii,,De ce se joaca ei aici ?Eu nu am copii care sa-i atraga la poarta mea?Mamicile lor ce naiba fac si unde sunt de nu le pasa ca ei ragnesc de 5 ceasuri la poarta mea?Mai este putin si se intuneca si nimeni nu-i cheama acasa.
Ai de mine!!!Imi plesneste teasta si neuronul meu o sa evadeze!!!!!

Comentarii