Omul Negru si Bau Bau

   Dragilor cum va spuneam a trecut viata pe langa mine si nu stiam cum arata Omul Negru si Bau Bau.Pana azi cand ma dusai in vizita la o amica...Toata copilaria mi s-a spus ca de nu-s cuminte vine ba Omu Negru ...ba Bau Bau ...Ehhh!!si io credeam.Va spun sigur  asta,desi nu am stiut niciodata cum arata si mi-i imaginam in diverse moduri care mai de care mai monstruoase.Cum va spuneam ma dusai la amica asta a mea.Tipa are o copilita de vo 4 anisori asa.O zgatie de fata,pusa mereu pe dracii si pe boacane.
 In fine face asta o cafeluta ,ne asezam la o sueta ca fetele in timp ce copila se juca la ea in camera.Dupa vo juma de ora asa vine si ma cheama sa-mi arate nu stiu ce jucarea de-a ei.Si cum insista cu foc si nu puteam sa o refuz, ma duc.Intru in camera si ce credeti ca-mi sare in ochi?Ditai posteru pe perete .In el doua personaje mai mult decat malefice ale istoriei omenirii.
 Acu stau si ma gandesc ca s-o fi prostit amica mea si a dat in chestii comuniste din cauza vremurilor .Dar de ce sa puna posterul in camera copilei?O intreb pe aia mica cu ocolitele...
-Vai ce tablou frumos,cine-s nenii aia ,stii?
La care aia mica sare si spune....
-Omu Neglu si Bau Bau !Mi i-a pus mami sa ma vada cand fac plostii.
- Aha!Si care-i Omu Negru? intreb eu un strop mai dumirita.
-Ala cu mustata ,zice copila zambind.
Pe deplin lamurita ma uit la jucareaua ce voia sa mi-o arate ,ii ascult in liniste vorbele peltice si nu pot sa nu ma gandesc ce desteapta-i amica mea.A reusit sa raspunda la intrebarile tuturor copiilor in legatura cu infatisarea Omului Negru si a lui Bau Bau.Acum cum i-o fi trecut prin cap asta....naiba stie?!Dar eu cred ca a brodit-o bine.
  

Comentarii

  1. :)))) foarte tare. povestea asta mi a amintit de mine cand eram mica si de mama. aveam in sufragerie doua mini statuiete, a lui goethe si a lui schiller, si mama a gasit de cuviinta sa mi spuna ca ei sunt gogoroiu si bau bau,si daca nu sunt cuminte au ei grija de mine. dar exemplul prezentat de dv e mai ...impresionant :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu