Franta-glume proaste sau...Franta -o gluma proasta?


Mai acum o luna,o luna si ceva, romanii  erau catalogati drept paduchiosi de niste asa zisi comici  frantuji in nu stiu ce emisiune pe un canal de televiziune frantuz. Romania era catalogata o tara mizera si plina de jeguri....
Revoltator si rusinos. Din pacate guvernantii nostri nu au luat atitudine.Au mai pupat un poponet frantuz nespalat dar imparfumat cu Chanel sau Dior ....au mai mirosit doua trei perechi de ciorapi lipiciosi Lanvin ...au mai bagat nasul la subratul paros al nu stiu carei muierusti  frantuze si au inchis sfios ochii la insultele aduse.
Ba din contra...Am savurat incantati rahaturile si criticile aduse romanilor stabiliti in Franta... Am lins labuta frantuza cand ni se spunea ,,tigani jegosi,, si am acceptat ideea ca romanii au dus mizeria in frumoasa Franta.

 Dragilor, va spui pe bune ca am fost adanc, da' adanc rau indignata si ofensata... Mai fratilor cum putem suporta rahaturile unor cu adevarat nespalati ,dar parfumati ca niste cocote de pe centura? Cum putem suporta criticile unor imorali? Istoria lor spune negru pe alb asta. Crimele si curvaraseala de la Curtea Frantei stau marturie de-a lungul timpului. Unde naiba-i mandria de roman? Ce ne impiedica sa le dam peste bot cu propria lor mizerie? Ce ne impiedica sa le aratam proprii paduchi de sub perucile pompaduriene?!
De ce faceti asta domni guvernanti? Pentru nu stiu ce aderare? Am mai aderat si am derapat! Da' mai dati-le-n pacat de aderari!! Putem trai si fara ele... Daca pentru voi a adera la anumite ,,chestiute,, inseamna umilinta si pupaturi de buci ...este vai steaua noastra!!!
Bon! Dar sa revin sa va impartasesc reaprinderea supararii mele la amintirea incidentului. Ulterior mi-au picat in mana niste imagini din frumoasa Franta... Culmea dracu'!!! Eu nu vad romani sau tigani in imagini!
 Sa mai cred in fraternitatea  frantuzo-romana? Sa mai cred in minciunile sfruntate ca Franta ar fi sustinatoarea noastra? Big,big shit!!!!! Raman la parerea mea. Nu as vizita aceasta tara nici gratis! Nu a fost si nu o sa fie niciodata pe ,,lista de vacanta,,!
Acum v-as pofti sa va bucurati de imagini...




















Asadar....aceasta este minunata Franta!Lupul moralist al Europei.Unele imagini sunt din Marsilia.




Scris pentru www.verze.ro

Comentarii