Ce mai gateste Lolli sau Jamie Oliver de Romania









Pentru ca acum vo doo zile un amic ma apostrofa ca o mujer ca mine nu are sanse sa fie o buna gospodina ,mi se vasculariza orgoliul si ma hotarai sa gatesc anumite chestiute ,macar la 3-4 zile odata, pentru ca timp am slava cerului de acum.Pentru astazi consultai o carte de bucate mai mult decat celebra pe plaiurile mioritice. Carte de bucate de Sanda Marin,ofcors !Iaca ,meniul zilei :

iahnie de fasole cu ciolan afumat ,data la cuptor si muraturi asortate
papanasi cu smantana si sirop de agrise ,ca de visine nu am.este prima data cand incerc sa fac papanasi.urati-mi un imens succes sa nu stric materialul.



Cu fasolica, simplu...Nu-mi place sa gatesc ,recunosc,dar ma pricep foarte bine si nu-mi fac probleme ca as da rateu.Cu dulciurile este grav,am doo maini stangi.Dar nu renunt...Nooo!!Sunt incapatanata ca un catar.Chestia cu renuntarea este specifica doar barbatilor.Dau de greu renunta isi ia picioarele la spinarea si o intind spre Sanatoasa.Ia spuneti-mi voi mie stiti vreunul care sa se agite daca isi doreste cu adevarat ceva??Nooo!!!Fac pe resemnatii dar in realitate sunt usurati si mai mult decat fericiti ca au scapat de belele.Asta-i  marele lor defect -renunta prea usor . De aici deducem ca de fapt nu-si  doresc doar mintesc .Booonnn!!Dar sa nu o luam pe lunca si pe vale cum mi-i felul si sa trecem la treburile si indeletnicirile unei gospodine adevarate.
Zise si facute!Ma apuc de rezolvat cu coca de papanasi.Pun ingredientele la castron dupa cum ma sfatuieste draga doamna Marin(Sanda nu Banica,aia-i mai tuta ca mine!)Ehhh!!Pun io alea alea in castron,bag mixeru,toate bune si frumoase ...dar rezultatul nu fu  cel din cartea renumitei doamne.Bag sama ca ceva nu fu in regula.Ma hotarai sa incep sa amestec coca cu mana....Mai fratilor!!Dracie mare!Coca nu vru cu nici un chip sa devina nelipicioasa .Acu ce sa fac ??Modificai reteta doamnei in cauza si mai adaugai faina..Abia asa reusii sa scap de monstrul lipicios de pe maini.
Sfat!!Sa nu aveti incredere in cartile de bucate!!Sunt SF curat.Acolo spune 15 linguri de faina eu am pus vo 25 .:))))Nu aveam nici macar o sansa cat de mica-mica,sa scap de pe coca de pe maini!!!:))))) In concluzie feriti-va de cartile de bucate luati-o ,,dupa ureche,,
Bon!Mosmondesc gogoloaiele ,le pun la prajit...Bai oameni buni!!!Nu m-am gandit niciodata cat poate fi de greu sa pescuiesti niste rotocoale de coca din cratita cu ulei incins...Nu faceti asta acasa daca nu sunteti echipati cu manusi de sudor!!!
In fine toate asa cum mi-am dorit .Chestiile numite papanasi mi-au iesit si sunt foarte gustoase si comestibile.Am mancat vreo 3 si sunt inca in viata povestindu-va asta.Iar in ceea ce priveste cat sunt de deliciosi si pufosi,si daca ar fi buni ca ghiulele impotriva cainilor si tot as spune ca sunt buni.
Eiiii!!Colac peste pupaza ma suna colegu de camera sa vaza ce fac.Ii spun io cum sade treaba cu papanasii...tace....apoi...
-Cred ca ne-au vizitat extraterestrii si mi-au inlocuit colega de camera....
Mersic,nene!Eu ma asteptam la niste laude!

Comentarii