Nu trage dom' Semaca!!!

Ehhh!!!Dragelor si dragilor...Stiti ca sunt ,,regina belelelor ,,Mai acu vo douaj' de minute imi vine pofta de-o tigara si ies in gradina sa bag una asa rapida la aer curat tomnatic,ca cica vez' Doamne ...daca-i la aer curat e filtrata....Daaaa!!!! Si cica nicotina e mai mica in procent.Si n-o spun eu ...O spun ei...Daaa!!!Cercetatorii britanici,ca ei sunt cei care afla cate-n luna si-n stele cu studiile lor aprofundate.  In fine sa ma intorc la caprele mele,ca asa ma pierd eu in explicatii ca magarul in ceata.Booonnn!!!Ies in gradinaaaa,savurez tigaraaaa....si dau sa ma intorc in casa la calculator sa mai vaslesc olecuta pe net.Trecand pe langa bucatarie imi vine pofta de-o fructa ceva,un compot ,o atentie ,un jeleu. Asa ca intru in bucatarie cu o inundatie masiva in gura si incep sa cotrobai pe intuneric sa ajung la frigider.Daaaa...Pe intuneric...ca-mi fu al dreaq de lene sa aprind buleftrica.Tot cotrobaind eu ca Zero Zero Sivan pe intuneric ma impiedic de-un scaun ,ma dezechilibrez si dau pe branci.Zgomot infernal neneeee!!!! Shhhtt!!!soptesc complice scaunului si dau sa ma ridic.Deodat'....Paaaaccc!!! Buufff!!! dau peste alt scaun lasat aiurea prin bucatarie de cu seara.Injur olteneste printre gingii,,'Mias in ea de viata!,,Ma adun de pe jos ca placinta .Cand ma ridic ....o lumina orbitoare ma inconjoara...Zic spariata...,,extraterestrii neamule!!!,,Da' de unde !!!! colegu' de apartament numa in budigai invartea voiniceste ghioga de beisbol de-asupra capului de ziceai ca-i neanderthalian.Din gatlej scoatea sunete grotesti si va jur ca erau nearticulate ca de maimuta(sau asa le auzeam io...naiba stie?) Ma retrag cu o fenta venita la timp sa nu iau o ghioaga la scafarlie si zbier si eu la fel de isteric ca o primata:
 -Huo!!!Nebunule!!!sunt eu Lascarica!Sunt singur si ne'narmat!Nu voi decat sa iau o fructa,un jeleu....
 Dezmeticit colegu' lasa ghioaga la pamant si ma ia la rost:
 -Da' ce cocosu' meu faci femee in miez de noapte prin bucatarie cu buleftrica stinsa?Iti rupi gatu'n pamatufu' ma-sii....
Mai bodogane doua trei chestii oltenesti si pleaca in plata lui la sforait.
Respir usurata ,ma duc in dormitor ,imi iau o patura la sele ,leptopu' ,pachetu' cu tutiun si ma roiesc in gradina.
 Ma asez olteneste cu picioarele pe masa si scula in poala si incep sa va insirui povestea ....Greierii canta a toamna,aerul e tare si sanatos,tigara filtrata ca-i la aer curat....Ia sa intru eu pe febeu sa vad ce mai zic amicii....
by Aiana

Comentarii