Doamne ,ce-mi mai place sa calatoresc !!!

Ei dragilor de multa vreme am incetat orice activitate pe motive lesne de vazut si detectat.Timpul!
Acum ca tot ne vazuram tin mortis sa va spui de oaresce chestie pe care doar calatorind cu autobuzul  o puteti afla.
Sa  va pun o simpla intrebare...vi se pare inspaimantator sa calatoriti cu metroul??!! Ehh!!Stati sa calatoriti mai bine de o ora cu autobuzul ,nene!
  Autobuzul....Ce poate fi mai fain pe caldurile astea?? si sa mai fie si plin la refuz ....Ei bine dragilor in urma hotararii mirobolantilor mei sefi, mandea calatoreste mai bine de o ora cu autobuzul.Asta n-ar fi o mare tragedie stiti ca-mi place sa calatoresc cu mijloacele de transport in comun....Maaree pasiune mare!Cu toate astea exista o hiba si aici este vorba doar de magnificul parfum cu estenta de,,acid putric ,,pe care-l raspandesc unele persoane certate cu binecuvantata apa si binecuvantatul sapun.
 Cum va explicam ma urc in autobuz uscata ca o stafida si cobor fleasca de transpiratie.Dar nuuuu ,nu va imaginati ca este transpiratia mea....Nu....Este a lu vecinu' de calatorie care tine mortis sa stea cat mai lipit de mine si care transpira de zici ca si-a turnat apa in cap.Incerc sa fac o fenta, o fandare ceva si nimeresc direct cu nasul la subratul unei doamne care nu stie ca s-a inventat lama de ras.Neneeeee!!!M-am ingrozit de cata smoatecul de par negru si cret se flutura pe la nasul meu si la fiecare miscarei a domnitei in cauza ma lua cu ba cu racori,ba cu calduri ,ba cu lesin din cauza ,,aromelor,, pe care le emana.Aici tin mortis sa fac o paranteza: dragi doamne carora nu va place sa va debarasati de pilozitati NU MAI PURTATI CHIMONOURI!!!! PURTATI MANECA LUNGA SAU MACAR TREI SFERTURI....Si muuult mai important :s-a inventata apa,sapunul si deodorantul.
  In fine dupa mai bine de-o ora de senzatii mai mult decat tari, ajung la destinatie cobor fleasca de transpiratia altora si cu imaginea apocaliptica a smocului de par dansandu-mi ametitor in fata ochilor dar nu mai conteaza....Am scapat cu viata.Ma ciupesc de trei ori sa fiu sigura ca nu am murit gazata si o intind fericita spre noul loc de munca.
     In capatana mi se invarte concluzia....Data viitoare iau trenul.
    Doamne ce-mi mai place sa calatoresc cu mijloacele de transport in comun!!!Adrenalina curata!!!
  
 

Comentarii