Ora secsuala

V-a fost vreodata lene incat sa nu aveti chef de nimic?V-a fost asa de lene incat sa nu va pese cum este asezat textul in pagina ,asa cum este al meu acum?Fara noima.Mi-i o lene de ma doare dar mi-i lene sa ma doara.Mi-i lene sa gandesc ,mi-i lene sa scriu,mi-i lene sa citesc.Mi-i lene sa-mi fie lene.
De data asta il am in vedere la preferintele in materie de desene animate pe Sid,lenesul .De obicei favorita este veverita nebuna care tot alearga dupa ghinda aia buclucasa.De data asta zic nu hiperactivitatii.Vreau sa-mi fie lene,asta daca nu mi-o fi lene sa vreau.
Ma uit la un film,dar mi-i lene sa-l privesc.E slab dar mi-i lene sa-mi misc degetul pe telecomanda.Vreau sa ascult muzica dar mi-i lene s-o ascult.
Mi-i lene ...In concluzie ora secsuala.Ma rupe lenea-n doua...


by Aiana

Comentarii