Traducere la articolul trecut

     In articolul anterior,spuneam ce cred eu ,acum ,ca inseamna sa-ti ceri scuze.Nimic .Egal cu zero.De obicei nu-mi cer scuze decat atunci cand am gresit.Booooon!Articolul facea referire la o secventa din viata mea proprie si personala.Acum nu o sa va dau si amanunte.
    Chestiunea sta cam asa.CRED ca am gresit fata de o persoana(de retinut,acea persoana a gresit la fel de mult fata de mine)Intamplator,m-a si jignit,lucru pe care eu nu l-am facut.In fine ,cum eu nu pot purta pica si nu pot sta suparata pe cineva zic,hai sa-mi cer scuze si sa intind o ramura de maslin.Ce credeti ca primesc in schimb?Nimic.Sunt tratata in continuare cu acelasi dispret total de parca as fi savarsit o crima abominabila.Acum va intreb ,mai este nevoie sa-ti ceri scuze?Voi ati mai face acest lucru?Nu vi se pare normal sa  consideri acest act de rahat?Nu vi se pare ca este un act inutil?
    Oricum interesante au fost reactiile celor din jur(in cazul de fata al cititorilor).Fiecare a vazut ceea ce a vrut.Fiecare a interpretat asa cum a considerat.In special persoana anonima care nu a avut macar curajul sa semneze.
   Precizez inca odata ,articolul era doar un monolog la viata mea PERSONALA.
Nu inteleg de ce atata iures .
    Si va mai zic inca odata ,,cel fara de pacat sa arunce primul ,piatra,,.

Comentarii

  1. Clar ca e vorba despre un episod din viata personala, insa acum e afisat intr-un spatiu public si stii bine ca asta inseamna... expunere. Faptul ca te-ai expus inseamna ca te preocupa episodul, dar... asta e, oamenii nu sunt intotdeauna de acord cu noi, vad din alta perspectiva. Iar principiul ,,cel fara de pacat sa arunce primul piatra,, nu e de natura sa impiedica exprimarea opiniilor, ci este un apel la intelegere.
    Oricum, cu privire la subiectul care te preocupa, a cere iertare nu obliga pe cel caruia i-ai cerut-o sa ti-o si ofere...Eu cred ca atunci cand simti ca ai gresit trebuie sa-ti ceri iertare in primul rand pentru a te descarca de vina pe care o simti: o recunosti si ti-o asumi. Asta trebuie sa te impace cu tine insati. Celalalt... are dreptul sa accepte scuzele sau nu (caz in care cred ca ramane el incarcat cu vina... dar asta il priveste direct si personal). Dar nu mai tine de tine asta. E decizia lui. Si trebuie sa traiasca cu ea.
    Nu te mai supara ca nu te iarta! Nu incerca sa schimbi lucrurile care nu tin de tine sa fie schimbate... Abia efortul asta e inutil... si frustrant...

    RăspundețiȘtergere
  2. Loli, La multi ani!

    Nu ziceai tu ca e fain sa te trezesti binedispusa, sa mergi la munca si sa nu bagi in seama mofturile altora?
    Daca ti-ai cerut iertare, tu esti aia castigata. Lucrul asta spune ceva despre tine, ca esti un om bun, nu poti tine ura, chiar daca celalat te-a jignit. Asta-i viata.
    Cat despre persoana care inca sta "bosumflata' e problema ei...tu ti-ai facut datoria!
    Hai...capul sus! Astept un articol sa mai rad pana la lacrimi.

    RăspundețiȘtergere
  3. draga mea, esti o mare doamna! :)

    ps: La multi ani si de ziua femeii si ai grija de tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Crush ,cred ca ai dreptate...Merci,esti draguta ca de obicei.
    Oana,multumesc.Cand mi-o trece indispozitia actuala ,o sa scriu si articole amuzante.
    Marele meu pacat este ca traiesc in lumea mea copilaroasa.Nu vreau sa ma maturizez :D
    Multumesc Congo.La fel iti doresc si eu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ideal e sa-ti oferi scuzele sau sa-ti ceri iertare,nu "sa-ti ceri scuze"...
    Daca-mi treci cu vederea si rautatea asta mica, mica, mica, mica, mica tre' sa te bag in blogroll ca pre' fain scrii.

    Sa bem pt asta! si cu asta chiar conchid!

    RăspundețiȘtergere
  6. oleleeeeeeeee!vericule,da nu-ti spusai ca nu ma supara?sunt olteanca ,ce dreaq.rea de gura,dar cu suflet mare.si ma mai pricopsi si Doamne-Doamne cu-n simt al umorului asa baban...:)) :))
    sa-ti zic una...trebuie muuuuult ca sa ma superi.dar si cand ma supar tsunami,frate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne feri... c-o fost unu' azi in Jap.

    S-acum n-o sa mai zic: Sa...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu