Leapsa de..... vicii

    Boooonnn!Io zic asa ca pe Elfu-l mananca solzii si vrea sa afle cata-s de putregaita pe din-untru ,ca pe din-afara nu se vede cine stie ce.Acuma nu o  sa ma apuc sa insir aici toate malahiile care le am in dotare  ( o sa tin ascunse preacurvia ,iarba (aia verde de acasa ,ce credeati?)  si alcoolismul (ala se vede doar cand fac crize de delirium tremens :D )
    Asadar sa incepem ,sa-i dam bice ca sa aiba Elfu ce citi.

   1.Bai ,fratilor,FUMEZ.Dar nu oricum ,ca un turc .Nu-mi ajunge un pachet la zi.Noooo!Daca intri  acum la mine in bucatarie ,in timp ce scriu leapsa asta si-mi beau cafeaua ,iti trebuie maceta sa tai fumul.Si abia dupa ce-ti faci carare prin fum ma zaresti si pe mine,butonand la laptop,chircita pe scaun cu picioarele sub mine si cu trabucu in gura.Asa de rau am ajuns ca uneori uit ca am tigarea aprinsa in mana stanga si mai aprind una si pentru mana dreapta.

 2.CAFENGESC.Dar nu asa obisnuit ca toata lumea...Neeeeaaa!Beau cafea cata-i ziua de lunga.Bag in mine cat incape,ca intr-un bazin de WC cu plutitoru defect.

3 Sunt MUIEREA DRACU.Dau din cleanta toata ziua .Nu te poti contrazice cu mine.Eu AM DREPTATE SI CAND NU AM DREPTATE.Ca exemplu :omu meu isi,, ia de foarte multe ori campii,, si sta plecat mai mult prin delegatii,doar ca sa scape de nebuna.

4.VORBESC intr-una.Ma da vorbesc nu ma incurc.Cred ca scot din melita 100 cuvinte pe minut.Vorbesc si bune si rele.La gramada.Daca ma pui intr-o incapere cu 100 de oameni si vorbim unii impotriva altora,castig garantat.
 5 Sunt TIPICARA.Daca nu perpelesc eu lucrurile si nu le fac asa cum vreau eu si nu raman asa cum am zis eu ca trebuie sa ramana, iau foc.
6 Sunt cu REACTIE INTARZIATA.Adica ceva la modul ca adun,adun ,adun in mine multe chestii marunte .Ei, aceste chestii marunte ajung la un moment dat sa umple paharul si atunci sa te tii.Ce a fost in Japonia e nimic pe langa ce fac eu.

7 Sunt  NIMFOMANA :))))))))))),dar sa nu mai spui la nima ,Elfule.Omu meu a ajuns piele si os.Toata ziua ,buna ziua ,pe unde-l prind il taxez.:))))))))))))))).

8. Nu-mi  RECUNOSC GRESELILE.Nici daca ma pici cu ceara.Sunt constienta ca am gresit dar  tin pentru mine.Nu ti-as spune pentru nimic in lume.Si daca totusi am o tentativa de-a spune ,ocolesc,ocolesc,ocolesc ...

9  Sunt extrem de CAPRICIOASA.Greu mi se satisfac mofturile.Reusesc cu gratie sa scot din pepeni si pe cea mai calma persoana.As da exemplu aici pe cineva  dar ma abtin.Este suficient sa stiti ca este o persoana calma,foarte calma.Dar je a reusit s-o aduca la stadiul de nervi :D.Pffff! Ce tare sunt !

10 ORGOLIOASA.Vai de capu meuuuuu.Imi da orgoliul si pe nas si pe urechi.
11 POSESIVA.Sa nu te atingi de lucrurile mele ca te-am spart
12 ZGARCITA :D .Nu dau nimic la nimeni cu imprumut nici daca pica cerul si se inalta pamantul.
13 .......gata ma opresc ca-l intrec pe Elf si se supara .ar mai fi multe de spus.
Bai da-l dracu sunt plina de vicii  ca cateaua (scuzati cacofonia) de pureci si nu mi-am dat seama?Neeeeaaaaa! Nu am vrut sa RECUNOSC.:))

Cam atat despre mine.Inca nu stiu exact pe cine sa provoc.Dar tineti aproape.Va anunt in seara asta garantat.Ia uiiii!Mai sunt si NEHOTARATA.:)))))))))))

hai ca ma hotaraii... Florena si Pavel :D ,sa va vaz...

Comentarii