Eu lucrez cu...Chip and Dale


  Astazi aflai una de milioane spre deliciul meu.Sa va zic si voua ca nu ma pot abtine.:DEu lucrez cu adevaratii Chip and Dale...Sunt doi baieti care lucreaza cu mine.Sunt doi zapaciti(nici nu puteau lucra cu mine oameni prea scortosi)Ei si cum va spuneam,stand de vorba azi la un suc,o bere si o cafa (asa ca de 8 Martie),aflai cum faceau baietii mei bani mai acu vo cativa ani cand erau prin anu doi...Eeeee si cum limbile se dezleaga dupa o bere doua incepura a-mi povesti cum isi facura ei video chat si cum dansau in fata monitorului si cum aruncau rand pe rand toalele de pe ei pentru toate babatiile tacanite.Cum purtau discutii erotice si cum faceau tot felul tampenii doar ca sa curga banu...Si culmea ,le ieseau bani frumosi.
 Eeee dar toata distractia lor se duse pe apa sambetei cand pe monitorul lor aparu un mascul ....Individul neamt la origini...Primul imbold a fost sa renunte, sa opreasca calculatorul si sa uite povestea...Dar draci!Banul e ochiul dracului...Neamtul platea bine.Hait,zic ei nimic aiurea.Dansam oleaca ,mai aruncam o toala de pe noi ,ne mai fofilam prin fata calculatorului ...si uite asa-i luam banul.Toate bune si frumoase.Dansara ei,aruncara o toala...un tricou,un ciorap,inca un ciorap,un nadrag...Ramasera in chiloti.Credeti ca neamtul fu multumit?Noohhhoooohhhooooooo!Ca doar prinsese gugusticii la jumulit.:))Incepu neamtu sa ceara mangaieli,pipaieli de la baietii mei.Astia disperati .Se uitau ca tampitii unu la altul si se atingeau pe funduri in viteza si tot in viteza isi luau mainile inapoi de parca aveau urzici pe popouri.Neamtu nemultumit,urla in boxe sa se pipaie si sa se sarute ca de aia i-a platit.Astia nimic stane de piatra.
 Pana la urma ,Dale care-i mai curajos asa de felul lui incepu si el sa urle...
-Fir-ai al dracu de poponar cu banii tai!Sa ti-o traga tac-to ma ,ca io nu mi-o dau la dos nici pentru un milion de euro...Si zbang opreste calculatorul.
De atunci s-au lecuit,baietii mei.Au renuntat la afacerea vietii lor.Nu au mai intrat in vecii vecilor pe adresa de chat de frica neamtului si altora ca el.

Comentarii

Trimiteți un comentariu