Cand si-a tras Dumnezeu vacanta?

   Mai oameni buni pe mine ma mistuie de ceva vreme intrebarea asta...Cand si-a tras Doamne-Doamne vacanta?Gurile rele spun ca in Evul Mediu ca prea si-a facut biserica de cap pe vremea aia.Inchizitie,papa betiv si incestuos (vezi figura Borgia),razbele cat cuprinde si alte alea alea.
   Alte guri lanseaza ideea ca in perioada alui de-al 2-lea Mondial...Na, acuma pe cine sa crezi?
   Io zic asa,pe nimeni.Doamne-Doamne isi trasa vacanta pe vremea cand mie nu-mi picase coada si dadeam vartos din ea sa ajung la loc caldut si comfortabil .Adica in vrabiuta mumii.De ce spun asta?Iaca-asa!Pai cand Domnu creaza oameni, in  marinimia lui, le da unele si le ia altele.Luati exemplu pe Columbeanca.Frumusica ,norocoasa dar proasta cu spume de Ajax.Consortul ei(in curand ex),norocos,banos dar vai mama lui de piticanie...Dar gata cu exemplele.Hai sa va spui...Cand ma crea pe mine , mnealui o intinsa in vacanta si seta masina de creat oameni pe pilot automat si uite asa iesi o frumusete de femee...De departe il intrec pe dracu .Dinti de cal s-un ochi de sticla ,par valvoi (pe picioare) , urechi de elefant si gratioasa ca un hipopotam.Credeti ca pilotu automat m-a compensat cu ceva?Noohohoooo!Ca doar nu era prost.Era automat robotizat.Sunt desteapta foc!La fel de mult ca o gaina care nu stie de ce trece strada.Apropos,stie careva de ce trece gaina strada???
  Ati crede acu ca m-a palit cu ceva noroc.Ei,as!Nici de ala ca bag mereu la Loto si nimic,nimic.Ehhh!Lasa domne sa castige altii nu-i problema .Eu ma descurc,muncesc pe branci.Ce-mi trebuie mie cateva milioane de euro acolo?Ce sa fac apoi toata viata?Sa ma uit in fund(ul) gradinii?Mie imi place sa ma spetesc.Mai dar mor sa ma spetesc.Frec podele,frec WC-uri,debarasez mese,golesc scrumiere cata-i ziulica de lunga.Pfffoai,ce viata boema am.Ma mir si eu de ea.:D
  Si mai e o chestie...am o limbarita....mult peste medie.Toata ziua trancanesc.Dau din clanta cu o viteza de 50 de cuvinte pe minut.Ma da vorbesc,nu ma incurc.A dracului masina fu setata gresit.Prea multa logoree.
Credeti ca n-am incercat sa remediez?Am incercat,cum sa nu?Dar asa ma mananca in varful limbii sa dau din clanta si nu ma pot abtine de nici o culoare.
  Nu-mi ramane decat sa ma resemnez si sa-l iert pe Doamne-Doamne ca fugi in Bora-Bora taman cand ejectam pe teava.:D

 Nota:
 ,,Dedicat celor care-mi cer poze si detalii despre mine pe net,,

 Subnota:
,,Portretul robot il gasiti la sectiunea  Caricaturi,,

Comentarii