Popii si tehnologia

    Azi dimineata in metrou ,dracia dracului un popa....Sa va spun drept nu-l vazui din prima.Cred ca de aia nu functiona nici treaba cu superstitia.Imi mersa bine.

    Eeeee,dar sa va zic.Stand eu si cugetand asa la ale mele,in timp ce metroul se deplasa in noaptea tunelului,aud din senin :
-Tatal nostru ,carele  estiii in ceeeeeruuuuriiiii.
 Ma uit ,stanga dreapta.Nimic!Iar.
-Tatal nostru,carele estiiii,in ceeeeeeruuuuurriiiii!
Acum sunt sigura ca nu mi s-a parut.Cineva canta popeste.Ma uit in jur si.....il vad.Barbos,invesmantat in negru si aducator de ghinioane.
-Nuuuuuuu!Urlu in gandul meu.Nu popa.Nu mai vreau popi in calea mea la prima ora.
Ma foiesc pe scaun,ma sucesc si ma scarpin disperata la niste oo imaginare,in speranta ca merge si alung ghinionul.
In timp ce-mi scarpinam de zor oole aud:
-Tatal nostru carele estiii in ceeeerurrriiiiiiii!De data asta mai tare.Aude si popa-l meu.Baga mana in buzunar.Eu incep sa procesez.
-Ia uite al dracului popa crede si el in superstitii.Sigur se scarpina la ozdrobele...Cand colo ce sa vedeti mai oameni buni.Scoate popa din buzunar tilifonu,care canta de zor:
-Tatal nostru carele estiiiii in ceeeerrrruuuuurrrriiiiiiiii!Si incepe a se conversa.
-Alo?Da taica,da.Asa facem.Eu acum vin catre biserica.
Mai zice ce mai zice pe acolo apoi inchide si baga tehnologia in buzunar.Eu cu gandurile mele....Al dracului popa.sigur ,,Sfanta leturghie o are setata ca alarma de trezire.Ce ti-e si cu tehnologia asta domne!

by Aiana

Comentarii

  1. BAaaa, dar-ar dracii ,popa asta are umor :D
    Moaaa, ci i-as schimba ,asa fara sa prinda de veste soneria aia ,cu un Slayer:D

    Getix

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu