Parol ca nu mai suport

Da,parol ,ca nu mai suport.M-am saturat de frig,vant,zapada,gheata si alte chestii de genul.Vreau sa vina primavara...Vreau soare ,caldura,flori ,frunze,iarba.M-am saturat sa ies din casa infofolita ca o baba cu sapte cojoace si cu toate astea sa dardai din toate incheieturile ca un jeleu din desenele animate.M-am saturat sa am mereu mainile reci si nasul si mai rece.M-am saturat sa merg pe strada ca pinguinul de teama sa nu alunec si sa-mi rup pretiosul fund :D.M-am saturat de vreme mohorata si de oameni incruntati,grabiti,alungati de vant si frig.Cat as fi de vesela si guraliva jur ca deja incepe sa-mi dea o stare de nervi si de ciufutenie...
Mi-e groaza sa ies din casa .Imi vine sa stau sub patura ca ursul la hibernat sa ies de acolo cand or fi pomii infloriti si iarba rasarita.Imi aduc aminte de niste desene animate din copilarie in care primavara venea instantaneu.Totul prindea viata,florile rasareau rapid,copacii se umpleau de muguri si flori...Pe atunci ma intrebam de ce nu este la fel si in realitate?Inca ma mai intreb :D
In concluzie ,vreau soare.Vreau sa ma topesc de cald,vreau flori si zumzet de albine,vreau fete zambitoare...
Unde naiba-i primavara cu caldura ei cu tot?

Comentarii

  1. 1. nu e frig, e incalzire globala.
    2. e nu m-am saturat de frig, imi place combinatia cu vin fiert si femeia fierbinte.
    3. iti mai aduci aminte de zapezile din anii '80?erau troiene de le masurai cu statura unui om...
    4. ?

    RăspundețiȘtergere
  2. 1 ba da,e frig,de ala cumpli
    2 m-am saturat de frig pana peste cap si vin nu beau fie el si fiert
    3 mi le aduc desi eram mica si ma pierdeam in troiene
    4 ??

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu