Etichete

duminică, 6 februarie 2011

Arome de primavara

Mmmmm,soare...Doamne cat iubesc caldura,soarele...soarele.Daca te uiti in clipa asta pe fereasatra ai senzatia ce deja este primavara...Ma gandeam sa profit de ziua asta ,fiind libera,  sa a dorm,sa lenevesc..Dar mai bine nu.Cred ca o sa ies la plimbare cu cineva drag.O sa hoinarim oleaca prin Cismigiu,sa iau pulsul primaverii...sa simt aromele primaverii.Cum sa stai in casa  pe asemenea vreme?Acum de-o fi sa-mi iau teapa si sa fie frig,riscul meu.:DSper sa nu fie asa.
Si mai sper sa treaca iarna cat mai repede sa vina primavara cu adevarat.Mi-a ajuns frigul si zapada pentru un an intreg.
Va provoc sa faceti la fel.

6 comentarii:

  1. E oficial,te urasc :)),mie mi-a fost destul de frig.Nu a fost asa cum parea cand ma uitam pe fereastra.:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma uit pe geam si e soare, ma uit la termometru: 38,4 grade si totusi...mi-e frig de mooooooor!!!! Ops, poate pentru ca tocmai am scos termometrul de subrat dupa ce mi-am luat temperatura...am facut progrese, nu mai delirez si sunt sub 39 de grade. La vita e bela, dormitorul meu miroase ca la morga, zici ca m-am imbalsamat recent :))
    La 7 servim inca un rand orgie cu alocalmin injectabil...mmmm, yummy si un shot de sirop de tuse+acc600. Sus pe bar, sus pe bar...la famacie! :))
    Sa va bucurati de vremea frumoasa, io mai sed putin prin pat

    RăspundețiȘtergere
  3. Mika imi pare rau,multa sanatate,iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lolli - e, stai, femeie, ca nu am murit! Sa ne bucuram cat inca mai sunt high de la medicamente...mmm, ce-mi place sa trag Bixtonim pe nas...:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Duamne sfinte dar cine zice c-ai murit?Ba da ce macabru gandesti!:))

    RăspundețiȘtergere

Toamna