Bucuresti orasul petarzilor

      Dragii mei,in toata lumea se lanseaza artificii de sarbatori...De sarbatori,un eveniment ceva.Nu si la noi.La noi e bairam mare,domne.Incep astia sa dea cu petarde ,asa pe la sfarsitul lui noiembrie si se mai opresc la primavara.
Sunt nervoasa ca dracu.Am in vecinatate un grup de tineri ,de astia ,,noua generatie,, care nu au somn si pe deasupra si rezerve mari de munitie,bag sama,ca toata noaptea pocnesc ale petarde.
 Nu ajungi bine pe taramul viselor ca te trezesti in focurile artleriei...Pai sa nu-ti vina sa iesi pe geam sa le dai cu ceva in tartacutele alea goale?
  Acu ma gandesc,mamicile lor or putea dormi pe front de nu ia masuri?

Comentarii

  1. La ăştia care sparg petărzi în afara orelor de program, li-aş umple gurile cu petărzile şi le-aş da foc.

    Hai la mulţi ani şi succese.
    Btw, te-am adăugat la mine la Şortcaţ ;) Deci o să fiu cu ochii pe tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. merci,si eu pe tine.bine eu stau cu ochii pe tine de vo 2 ani:D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu