Trenule ,,masina mica,,

  Eeeeee,dupa cum stiti io nu calatoresc cu trenu tot anu.Numai in preajma sarbatorilor de iarna,asa ca sa nu treaca anu si sa n-o fac si pe asta.Acum de ce sa mint,imi place.Mai socializez cu alti calatori,mai fac foamea de tigari(ceea ce pana la urma nu-i rau).
 Ieri 30/12/2010,anul Domnului mai bagai o calatorie,ultima pe anul asta...mai vorbim la anu.
Ce vreau sa va spun ?Vreau sa va spun de tepele pe care le trage CFR cu asa zisa clasa intai.
Data trecuta imi luai bilet la clasa intai.Teapa nene.scaunele mici,inghesuite.Nu mai vorbesc de caldura.Tremurai cu genunchii la gura 10 ore,5 dus,5 intors.La intoarcere ,in gara la Craiova(acolo in inima Olteniei)era sa ma iau si la bataie cu nasu din cauza frigului.Io-i spuneam ca-i frig el o tinea langa ca ma muta la clasa a doua ca acolo-i cald.
-Pai de ce acolo-i cald ,martafoiule?Ca-i biletu mai ieftin.Nu se presupune ca la clasa intai tre sa-mi asiguri tot comfortu?
-Ba da,dar la clasa intai s-a stricat instalatia de caldura si nu stim s-o reparam.
-Pai si de anu trecut(aici va zic ca si anul trecut am avut parte de acelasi frig la clasa intai si tot dus-intors)nu mai reusirati s-o reparati?Da-l dracu de tren ca nu-i nava spatiala.
-Doamna nu va agitati,va duc la clasa a doua.
-Bai da esti dovleac?nu pricepi ca nu vreau la a doua?Io am platit pentru clasa intai.Daca ma duci la clasa a doua vreau diferenta pe bilet.
-Nu pot sa va dau diferenta.
-Ei pe dracu atunci vreau caldura.
-Nu pot sa fac nici asta.
-Atunci ce dracu poti sa faci in afara de faptul ca intepi biletul si dai cu ciocanul in roata trenului?Ha?!
Acum restul calatorilor care asistara la discutie incepura si ei sa se agite.Cheferistul meu incepu sa ma acuze de instigare la revolta...Incepu sa promita ca ne aduce ceaiuri fierbinti si ne muta pe la clasa a doua pe toti.Oamenii nu si nu ca vor diferenta pe bilete.Asta schimba fete-fete si nu mai stia ce sa raspunda.Imi mai arunca din cand in cand priviri ucigase ca doar io starnisem razmerita.
Pana la urma vorbeste prin statie cu cineva,coboara din tren,urca iar ,se invarte....Intr-un final cam asa dupa 20-30 de minute plecam...
Noi bombaneam in continuare cu genunchii la gura,trenul se misca incet ca o viteza mai mare nu-i permit sinele de cacao pe cere le avem.Intr-un final se intoarce si nasu cu o tava plina cu pahare cu ceai fierbinte si cafele...Dragut,zambitor cu gura pana la urechi.Si repeta chestia asta pana la capitala de vo trei patru ori...
Acum pot sa mai zic ceva?Mai pot zice ca nu am calatorit la clasa intai?Nooo!ca doar ne servira ceai si cafea.
La clasa a doua nu-ti dau asa ceva.Acolo-i doar cald si bine.
In concluzie,ieri ,imi luai bilet la clasa a doua.Fu cald,mersai in tricou ,avusai mai mult loc sa-mi intind picioarele...
Ce sa mai !Calatorii perfect si fu clasa a doua.Io cred ca astia de la CFR au incurcat clasele...

Comentarii