Neata lume!

   De obicei oamenii se trezesc ciufuti si artagosi.Unii isi revin dupa ce-si sorb cafeaua,altii nu-si revin niciodata.Asa s-au nascut.
  Dar sa va zic despre mine.Eu ma trezesc vesela si cu gura pana la urechi.Asa sunt eu vesela ca un cintezoi.In dimineata asta m-am trezit fredonand colinde.Asa incep io sarbatorile fratilor cu o luna inainte si le termin la o luna dupa ce au trecut.Cunoscutii imi spun ca este ceva in neregula cu mine.Eu cred ca ei au ceva lipsuri la mansarda.
E ceva gresit in a fi mereu vesel?
Ce daca esti mereu vesel?Are careva vreo problema?
Asa...si cum va spuneam m-am trezit fredonand colinde.Ceva la modul
....mmmm,tananaaaa,in sara de Craciuuuuunnn....
atata stiu atata zic.Daca va spun ca uneori mai si improvizez
......taaanaaanaaa,cadouri ,oameni buuuuuniiiii....
Exact ca balaurul unei prietene(fiica ei ).Dar culmea balaurul nu are nici 4 ani.Este normal sa improvizeze,o sa ziceti toti...Ei si ?Un adult de ce nu ar avea voie?Ete ca io improvizez,cine spune ca io as fi adult?
Mama ce vesela sunt.Vrea cineva o portie de veselie?
..........mmmm,tanaanaaaaa,in sara de Craciuuuuunnnn....

Comentarii