Matusa Gizela si vibratoarele

Dragele mele, saptamana trecuta avui parte de o mica aventura cu matusa. Totul a ponit de la operatia de cataracta la ochiul ....stang? Sau sa fie dreptul, al soacra-mi. Ma rog nu mai conteaza. Ideea este ca fu internata la Institutul oftalmologic din Romana. Stiti cum este vizite la doctor cu plicul in mana, vizite la soacra etc.
 Intr-o zi imi suna telefonul...ghici cine? Matusa Gizela. Care imi face reprosuri ca nu am anuntat-o si pe ea ca-i cumnata-sa in spital. Eu imi cer scuze politicos ca nu avea rost sa o deranjez. Matusa nimic.
Bun, zic atunci, tocmai ma pregateam sa ma duc pe la ea, mergi cu mine?
Da, zice matusa .
Bun, atunci te astept la McDonalds in Romana la ora 14.
Trece timpul, fac ce am de facut, dar cu ochii pe ceas sa nu intarzii ca altfel ma stia tot Bucurestiul cu matusa care nu suporta sa astepte.
Ajung mult inaintea ei, ma asez la o masa la Mc si astept. Intr-un tarziu o vad pe matusa venind. Eleganta si pusa la 4 ace ca de obicei. La un moment dat vad ca se intoarce uitandu-se foarte concentrata la o vitrina. Merge 5-6 metri inapoi si iar se intoarce... Nu merge bine si iar inapoi. Si tot asa 3-4 ture...
Io zic, hai s-o ajut nu si-o da seama ca Mc-ul este mai incolo. Ma cauta si nu ma gaseste.
Ma ridic si ma duc in intampinarea ei... Ajung langa ea si-mi face semn sa ma uit la o vitrina... Ma uit. Daca-mi ziceti la ce se uita matusa va premiez
Dragelor matusa Gizela se holba fascinata intr-un sex shop ce avea usa larg deschisa si de pe rafturi se iteau mandre o sumedenie de strombeleacuri in toate culorile si de toate marimile.
 Dar ce faci, tanti Gizela?
 Nimic, ma uit si eu, este interzis?
 Nu, nu este interzis, zic eu. Mergem? O intreb, grabita fiind s-o iau de acolo pana nu-i vin cine stie ce idei.
 Nu, eu vreau sa intru sa vad bine.
 Blesteme! Tunete si fulgere! zic in gandul meu. Asta mai lipsea! O vizita la sex shop ca in rest am trecut prin toate cu excentrica mea matusa.
Nu am nici o scapare. Intram. Junele care se fataia pe acolo se uita lung la noi. Eu, ca sa ma dau dezinteresata, ma duc spre sectorul de lenjerie. Matusa, curioasa nevoie mare, ia dildourile si vibratoarele la pipait strigand din cand in cand la mine:
 Tu, fato, ce moi  sunt, zici ca-s adevarate! Ia uite, au si negre! Drace! Au si sani de cauciuc. Astia pentru ce or fi?
Nu stiam cum sa reactionez la entuziasmul matusii. Sa rad sau sa o iau la fuga...
La un moment dat junele care deservea clientela se indreapata spre mine si ma intreaba :
 Aveti nevoie de ajutor?
Ma uit chioras la el, cu privire de pirat nebun si boloborosesc:
 Ti se pare ca as avea nevoie de ajutor? Par cumva neajutorata?
 Junele tot cu zambetul pe buze zice :
 Da! Se descurca mai bine doamna in varsta.
Ma stramb la el infatuata si ii intorc spatele. Ma indrept spre matusa care se plimba si se minuna ca un copil intr-un magazin de jucarii. Din cand in cand zicea:
 Hai vino sa vezi, pune mana, sunt aproape reale.
Pe dracu, asta imi lipsea, sa iau la pipait sculele de cauciuc de pe rafturi. Nici in ruptul capului, mai ales ca baiatul de tejghea incepuse sa se amuze copis pe seama incurcaturii in care ma bagase matusa.
Zic:
 Tanti, hai sa mergem, trebuie sa ajungem la spital.
 Lasa draga ca nu pleaca spitalul de pe temelii. Eu vreau sa-mi cumpar ceva.
Il cheama pe june la ea si-l ia la intrebari. Eu ma uitam suie la cei doi cum discuta si ascultam lectiile de antomie ale celor doi. Matusa tine sa precizeze ca a fost medic si stie multe. Dupa o serie interminabila de sfaturi, matusa isi alege o jucarie cu baterii, tanarul ii explica si cum sa puna bateriile, la cat timp sa le schimbe, ii mai da si niste uleiuri si alte chestii pe care nu vreau sa vi le insir aici.
Am crezut ca dau in coma nu alta. Mi s-au parut cele mai lungi clipe ale vietii mele linistite si normale, pe care matusa mea tine uneori sa mi-o faca anormala...
In sfarsit plecam. Matusa isi ia coletul frumos ambalat si plecam spre spital...
Nu am intrebat-o nimic despre obiectul achizitionat si nici nu o s-o intreb vreodata .... Nici nu vreau sa stiu ce-o sa faca cu el.

 Pana una alta s-auzim numai de bine.

Scris pentru http://www.verze.ro/

Comentarii