Eu, matusa mea si..... Chippendales

Dragele mele verze,  voi aveti matusi? Eu, da!  Si nu va faceti griji, nu  o cheama Tamara (nu ca n-as vrea si io o matusa cu respectivul nume si cu 2-3 vile prin Bucuresti).  Dar dintre toate una imi place in mod deosebit.  Este cea mai tare matusa cu putinta. Ce daca nu o cheama Tamara.  Sincer, habar nu aveam de acest lucru. Cum am aflat? Pai stati sa va zic.
Acum vreo cativa ani de un 8 Martie. De fapt mai era o saptamana pana pe 8 Martie ... Ma suna matusa Gizela si zice :
 - Tu, fata draga, ce faci pe 8?
- Pai ce sa fac,  zic, ies cu hazbandu in oras, luam cina ne plimbam. Chestii de astea usurele.
- Nu,  zice, te invit eu in oras. Mai ies cu trei prietene si vecine, ne plimbam prin parc mancam ceva...
Vai de mine, zic in gandul meu, m-am pricopsit cu babetu. In loc sa ies cu omu' sa mai ciupesc un cadou ceva, ies cu babetu decrepit mirosind a naftalina.
Si le stiam si pe cele trei prietene la catarama ale matusii. Trei babatii tepoase, aricioase si vesnic bodoganitoare, "Vai , tu  Floricico, ce ti-e si cu tineretul asta ; vai Joito ce destrabalare ... pe vremea noastra fetele erau fete". Si tot asa auzi timp de cinci ceasuri daca stai in compania lor la canasta.
 Ca o fi ca o pati, nu am putut sa refuz . Nu a accepta nici un argument. Bun, zic, hai ca vin.
- Bine draguta, zice matusa, la 17 sa fi la mine acasa sa ne iei.
Trecu saptamana ca vantul veni ziua Z si ora H. Sun la usa, imi deschide matusica mea, intru si zaresc in sufragerie stolul de babaciuni puse pe barfa.  Ma durea ficatul nu alta cu gandul ca mi-am ratat ziua.
Ma uit lung la cele trei femei, toate peste 75 de ani.  Mai fraticule! Erau babele mele puse la 8 ace, nu la 4.  Coafate, rujate, aranjate, vopsite. Na! Dracia dracu! Ele avura timp de coafor, eu nu. Ele se vacsuira, mie mi se itesc firele albe in cap.

 In fine plec cu trupa de babute dupa mine. Ma duc astea prin parc, ma plimba, ma invart pana ajungem la destinatie... Ma holbez tampa la un afis si citesc Chippendales.
Hopa! Stai! Babele sunt puse pe show! Intru cu babele dupa mine,  suntem conduse la o masa si asteptam.  Ma uit la matusa si zic:
- Tanti Gizela, cum ti-a venit ideea? Puteam sa jur ca esti cea mai serioasa femeie cu putinta.
- Draguta, da' ce crezi ca daca sunt vaduva sunt moarta?
- Nuuu, Doamne Fereste! In nici un caz. Dar nici nu ma refeream la asta, ma balbai eu rusinata...
Eeee, si stand eu cu cele  patru fete asa (cred ca ati bagat de seama ca nu mai sunt babe si sunt fete , daaa?) incepe show -ul .
Mai fratilor  imi venea sa-mi trag palme nu alta! Se distrau fetele mele de numa. Sa vedeti ce chioteli scoteau, sa vedeti ce mai bateau din palme si-i strigau pe baietii aia la ele... Nici urma de reumatism sau carcei, nu le mai durea spatele sau genunchii. Erau flexibile si vioaie ca niste adolescente. Trimiteau bezele dansatorilor  tuguindu-si buzele rujate  si le faceau seducator cu ochiul.  
Drace! Ma simteam eu de 80 de ani si ma gandeam ca fetele mele sunt tinerele si pustoaice. Si i-au cinstit si cu bani si au si dantuit cu ei. Se indarjise sexualitatea in ele. Sa vedeti cu cat tupeu ii palmuiau pe baieti la poponet si io ma uitam ca curca-n lemne si nu credeam ca sunt femeile decente cu care plecasem de acasa.
 M-am simtit ca o sfecla cand a inceput baiatul ala ciocolatiu sa se zvaltaie pe langa mine si fetele mele ma provocau sa-l pipai la oo (emoticon rosu ca sfecla). Ce sa pipai mah! Ca abia am indraznit sa-i pun mana pe chiectorali. Singurul meu gand in acele clipe de maxima tensiune era ca  renumitii dansatori sunt cam batraiori si au si celulita pe fund (emoticon ce se tavaleste de ras).
Bai va zic mi-au dat clasa gagicile de 80 de ani.  Ele au pipait tot ce era de pipait iar io ... io ca muta la piulita  :D .  Am lasat io pe ciocolatiul cela sa se frece cu strombeleacul de mine si sa stau ca prostu fara reactie, l-am lasat.  Am ratat io marea ocaziune de-a atinge si  io un baton de ciocolata pana nu duc la ai drepti? Am ratat! Asta e.  A doua oara nu o mai fac! Nu o mai fac nici in ruptul capului. Asa sa stiti.
Eeee si a trecut show-ul am plecat acasa cu cvartetul, le-am lasat cuminti si decente la usa. Nu mai erau tipele posedate de la spectacol. Doar patru bunicute simpatice.
Si stiti ceva? De ziua mea m-au dus fetele la Flamingo boys ....Acolo sa vedeti baieti unul si unul .... Am si poza cu Cornel  :D.  Acolo sa vedeti distractie.
Si mai stiti ceva? Am cea mai tare matusa  si nu e de vanzare.  Cine nu are matusi, sa-si cumpere!
Scris pentruwww.verze.ro

Comentarii

Trimiteți un comentariu