Cartea vecinului

Ia  sa va povestesc ceva amuzant petrecut aseara in metrou.
Boooon !Ma urc in metrou sed frumos pe scaun si ma pregatesc sa scot cartea .Cand sa trec la fapte trag cu ochiul la cartea vecinului.Fac des asta ma uit pe furis ce citesc oamenii .Cand nu am cartea mea citesc pe la vecini
In fine ,ma uit .Imi place ce citea individul .Citea un tratat despre sculptura Greciei antice .Obicei urat ,ma apuc sa citesc si io din cartea lui .La un moment dat tipu se prinde ...Incepe sa treaca paginile mai repede ca de obicei.Io fierbeam ,ca din unghiul si pozitia mea citeam mai greu .Mai sta un pic ,incepe sa se intoarca mai cu spatele .Io curioasa ma intindeam si ma holbam mai dintr-o dunga in cartea lui ...Se foieste si-mi da iar posibilitatea sa citesc, respir usurata si citesc mai departe .La un moment dat realizez ca asa bine citeam si cartea era pusa taman bine sa pot si io ceti.Zic in gandu meu stai asa ca stai bine .Si dai si citeste si citeste .Deodata poc se inchide cartea .
Nu va suparati dar trebuie sa cobor ,zice individul ,gasiti cartea la Carturesti .
Ma uit la el si realizez ca era un super dragut cu cheliuta si barbita Imi zambeste larg (si ce zambet ! )
zambesc si io talamba la el ,imi dau seama in sfarsit ca pusese cartea intentionat sa pot citi.Am realizat si ca m-am facut de ciocolata taman cu genul de barbat care-mi place .

Comentarii